Experts en recursos humans, ajuden les persones a trobar una ocupació i a les empreses a millorar la seua competitivitat a través del talent.

Disposen d'una xarxa de 280 oficines en tot el territori nacional i tenen multitud d'ofertes d'ocupació en els sectors més estratègics del mercat laboral.

Ofertes de treball

Tens experiència en comptabilitat i t'apassiona treballar en el sector d'administració de finques?


Busques un entorn en el qual pugues desenrotllar tot el teu potencial i aportar valor amb el teu coneixement?
Si la resposta és sí, esta oferta és per a tu!


En Adecco Selecció, busquem un/a Comptable per a gestionar la comptabilitat de comunitats de propietaris.

Què faràs en este rol?

  • Controlar i registrar la comptabilitat de les comunitats.
  • Gestió de pressupostos, liquidacions i tancaments comptables.
  • Elaborar informes financers i coordinar amb administradors/as i proveïdors/as.
  • Assegurar el compliment de la normativa comptable vigent.
  • Resoldre incidències comptables i gestionar els pagaments i cobraments.

En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel talent sense etiquetes.

Què oferim?

  • Contracte Indefinit a temps complet.
  • Oportunitats de creixement i desenrotllament dins de l'empresa.
  • Un entorn col·laboratiu i dinàmic.

Per a important empresa del sector de la construcció, situada a Alacant.

  • Contractació estable i de manera directa amb l'empresa.
  • S'oferix salari fix + prima bruta anual.
  • A més, disposaràs de vehicle d'empresa per a poder visitar les obres, així com per a ús personal.

Per a important cadena hotelera, situada a Benidorm.

S'oferix:

  • Contractació de manera directa amb l'empresa, en model de contracte Fix Discontinu o valorable. Contracte indefinit.
  • Jornada completa.
  • Salari concorde al lloc, a més de beneficis en aconseguir objectius.
  • Pertanyeràs a un grup on el treball en equip, la comunicació i la qualitat són la base de la seua cultura de treball.
  • Possibilitat d'allotjament facilitat per l'empresa.

Posseïxes una excel·lent capacitat d'organització? Et consideres una persona proactiva i resolutiva? T'agrada establir i aconseguir objectius ambiciosos? Domines l'anglés i et motiva treballar en un entorn dinàmic i desafiador? Esta és la teua oportunitat!

En Adecco, estem en busca d'un/a Gestor/a Comercial amb anglés altament motivat i compromés per a una important empresa del sector tabac.

Quines seran les teues funcions?

  • Identificar i captar noves oportunitats de negoci, ampliant la cartera de clients.
  • Desenrotllar i mantindre relacions sòlides amb els clients existents, assegurant la seua satisfacció fidelitat.
  • Establir i aconseguir objectius de vendes mensuals i anuals, monitorant el progrés i ajustant estratègies segons siga necessari.
  • Col·laborar amb equips interns (màrqueting, operacions, servici al client) per a garantir un lliurament de servicis eficient i d'alta qualitat.
  • Requerix viatjar
  • En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel talent sense etiquetes.

Què oferim?

  • Salari fix + prima
  • Contracte indefinit.
  • Jornada de 40hs setmanals.
  • Flexibilitat horària
  • 8 a 16.30hs.
  • 5 setmanes de vacacions.
  • Segur medique.

Eres un/a professional amb passió per la negociació i l'optimització de processos?

Busques un entorn on es valore la col·laboració i el creixement personal i professional?

Si la resposta és sí, volem conéixer-te!

En Adecco selecció estem seleccionant un/a Gestor/a de compres que vulga liderar canvis, optimitzar processos i deixar empremta en l'estratègia de compres del nostre client.

Què faràs en este rol?

  • Avaluar i optimitzar el panell de proveïdors/as en termes de cost, qualitat, termini i condicions de pagament.
  • Desenrotllar i implementar estratègies de negociació per a materials locals i regionals.
  • Col·laborar amb l'equip central de compres per a assegurar l'alineació amb les polítiques globals de compres.
  • Garantir el compliment de les polítiques de compliance de l'empresa.
  • Gestionar processos administratius/as diaris de compres per a garantir eficiència i control.
  • En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel talent sense etiquetes.

Què oferim?

  • Contracte Indefinit a temps complet.
  • Oportunitats de creixement i desenrotllament dins de l'empresa.
  • Un entorn col·laboratiu i dinàmic.

Per a important empresa del sector, situada a Alacant.

S'oferix:

  • Contractació de manera directa amb l'empresa.
  • Oportunitat de desenrotllament professional.
  • Horari inicial de 8 a 16h de dilluns a divendres.
  • Salari de partida de 22.000 euros bruts anuals, amb extres apart, una vegada que comencen a
    realitzar-se.
  • Vehicle d'empresa.

Per a important empresa del sector Contact Center, situada a Elx. Asisstència en carretera.

S'oferix:

  • En este treball podràs utilitzar en el teu dia a dia els idiomes que coneixes.
  • Tindràs l'oportunitat d'incorporar-te en una empresa consolidada líder en el seu sector.
  • Gaudiràs de flexibilitat horària per a poder organitzar-te millor amb la teua vida personal ja que la jornada és contínua i els torns són rotatius.
  • Es realitzen 40h/setmanals.
  • Formaràs part d'un equip de treball
    multicultural que t'enriquirà.

Per a important assessoria, situada a Calp.

S'oferix:

  • Salari competitiu per damunt de mercat, amb paquet retributiu i incentius.
  • Jornada completa de dilluns a divendres.
  • Contracte indefinit de manera directa amb l'empresa.

Per a important empresa del sector del cablejat i les telecomunicacions (multinacional).

S'oferix:

  • Contractació estable i de manera directa amb l'empresa.
  • S'oferix salari fix + salari variable i dietes.
  • Dietes.
  • Desenrotllament professional.