LES OFERTES DE TREBALL S'ACTUALITZEN DIÀRIAMENT!

El departament de Recursos Humans de les empreses participants serà present en FERIA +EMPLEO.

Vols aconseguir una entrevista? Hauràs de presentar la teua candidatura a l'empresa en les ofertes d'ocupació abans del 10 de novembre.

Les ofertes s'actualitzen diàriament pel que no dubtes a consultar la nostra pàgina de manera regular.

Si el teu perfil professional encaixa amb els requisits del lloc seràs contactat i se't agendará una entrevista de treball presencial para el 12 de novembre en el Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig.

Buscar per paraula

Filtros

Tipus de contracte

Formació

Experiència

Jornada

BOLLERÍA BJV
Sant Vicent del Raspeig
GRAU ACADÈMIC: Cicle Formatiu de grau superior o FP2 branca administració i experiència acreditada en el lloc. CONEIXEMENTS ESPECIALS: Gestió comptable. Circuits de compra i venda. Parts de treball. Coneixements de ERP's. Arxiu de documentació. HABILITATS ESPECIALS: Gestió amb les ETT's. ACTITUD: Alt nivell d'organització, responsable del seu àmbit de treball. Treball en equip.
Des de JAPEMASA Concessionari oficial Renault i Dacia a Alacant, seleccionem un/a ASSESSOR/A DE SERVICI per a incorporar al nostre equip d'Alacant, si t'apassiona el sector de l'automoció i vols formar part d'un gran equip, esta és la teua oportunitat
FuncionsCom Assistant Manager de la nostra botiga JD ALCOI, seràs al costat del Store Manager, pilars clau per a impulsar les vendes, maximitzar la rendibilitat i oferir un servici excepcional. Et centraràs en superar els KPIs i assegurar el compliment de les polítiques de l'empresa, representant a JD de manera professional. Si t'apassiona liderar i aconseguir grans metes, t'estem buscant! En el teu dia a dia: Customer Experience Oferir un servici excepcional als nostres/as clients/as, resolent les seues consultes i reclamacions de manera eficaç. Assegurar que l'equip complisca amb les pautes d'imatge de l'empresa. Gestionar, formar i motivar l'equip de botiga per a garantir i mantindre els estàndards d'atenció al client establits per la companyia. Sales Anàlisi d'informes i reportes per a impulsar les vendes i assegurar el compliment dels objectius. Seràs el responsable d'analitzar els KPI's (FF, ATV, ASP, CR, UPT), aplicant-los per a optimitzar el funcionament de la botiga. Gestionar els recursos de la botiga de manera eficient, adaptant-los a les necessitats del dia a dia. Visual Merchandising Usaràs les últimes tècniques visuals per a atraure, involucrar i motivar a els/as clients/as per a realitzar compres a la botiga. Brindaràs assistència per al manteniment dels estàndards en l'àrea de vendes. Garantir que tots els llançaments i promocions són visibles en les ubicacions correctes. Mantindràs l'estoc net i presentable en tot moment. Training & Development Fomentaràs el progrés de l'equip. Proporcionaràs assistència en el onboarding i capacitació de nou personal. Ajudaràs en el desenrotllament del personal existent, assegurant-te que completen les avaluacions pertinents. People Selecció per competències de perfils per a incorporar a botiga. Garantir el correcte compliment de la política de recursos humans i el conveni col·lectiu. Dur a terme el correcte compliment en botiga de tot el marc d'actuació en matèria de PRL. Profit Protection Complir i supervisar el compliment dels estàndards d'este departament. S'oferix Atractiu paquet salarial fix. Prima per objectius grupals. 30% Descompte en botiga i ecommerce. Dissenyem un pla de carrera a la teua mesura perquè cresques com a líder dins de la nostra empresa. Tindràs accés a programes formatius que t'ajudaran a potenciar les teues habilitats i liderar amb èxit. Lidera un equip motivat en un entorn innovador i en constant creixement. Retribució flexible: Beneficis fiscals (assegurança mèdica, transport i xec guarderia), la teua decidixes com el vols. Vacants internes en posicions de Retail i Oficines.
T'apassiona el tracte amb el client? Busques una ocupació que pugues compaginar amb altres activitats? Si has contestat que sí, este lloc és per a tu. Busquem una persona per a ocupar el lloc d'atenció al client, on podràs demostrar les teues habilitats, ajudant i assessorant les persones que acudisquen a la recerca dels millors productes. La teua missió serà dur a terme una atenció personalitzada i de qualitat al client. Funcions: Acollir, atendre i assessorar el client, sabent identificar les seues necessitats satisfent-les de manera adequada. Donar informació sobre els productes i servicis. Rebre, col·locar i reposar el producte tant en botiga com en magatzem. Funcions de caixa: cobrament i devolució. Realitzar el manteniment i neteja de la botiga i el magatzem.
Funcions: Neteja d'instal·lacions. Escombratge i fregat de sòls. Neteja d'oficines. Desinfecció, escombratge i fregat de lavabos. Canvi de papereres i bosses d'escombraries. Reposició de sabó, paper higiènic i paper secamanos. Control i magatzematge de material de neteja i residus. Horari (7.5h/s): Dilluns a divendres 8.00-9.30. Salari: Segons Conveni. Ubicació: Parc del profund, Crevillent.
Funcions: Escombratge i fregat de sòls. Neteja de despatxos i oficines. Neteja de vestuaris i taules. Desinfecció, escombratge i fregat de lavabos. Reposició de sabó, paper higiènic i paper secamanos. Control i magatzematge de material de neteja i residus. Horari (20h/s): Dilluns a divendres: demà i/o vesprada. Salari: Segons Conveni. Ubicació: Alacant.
Funcions: Escombratge i fregat de sòls. Neteja de taules, passadissos, lejas i prestatgeries. Neteja de vestuaris i taules. Reposició de sabó, paper higiènic i paper secamanos. Control i magatzematge de material de neteja i residus. Horari (15h/s): Dilluns a Divendres 6.00-9.00 o 7.00-10.00. Salari: Segons Conveni. Ubicació: Alacant.
Es necessita auxiliar de ruta escolar per a la zona ALACANT - ELX. Persona seriosa i responsable per a la cura dels xiquet, durant el trajecte de la ruta escolar. Funcions: Recollida dels xiquets i xiquetes en el centre, acompanyant al transport escolar. Atenció i cura dels usuaris de la ruta escolar, durant el trajecte. Vetlar per l'emplene de les mesures de seguretat. Control diari dels usuaris. Estudis mínims: Educació Secundària Obligatòria Experiència mínima: No Requerida Idiomes requerits: Espanyol - Nivell Bàsic Requisits mínims: És imprescindible presentar certificat de Delictes de Naturalesa Sexual. No és necessària experiència prèvia valorem disponibilitat horària. Disponibilitat de dilluns a divendres en horaris d'entrada i eixida dels col·legis. Tipus de contracte: Contracte fix - discontinu. Jornada parcial (10 hores setmanals)
BOLLERÍA BJV
Sant Vicent del Raspeig
La seua tasca principal és el compliment de la producció prevista segons el planning de producció plantejat. S'encarregarà de donar les instruccions adequades per a assignar la producció a cadascuna de les línies. Distribuirà la labor de mossos, auxiliars i operaris de torn. Comprovarà el bon funcionament de les línies de producció. Promourà les accions necessàries per a solucionar els problemes diaris que es plantegen. Serà el primer receptor de les no conformitats internes recaptades pel personal de fàbrica. Vetlarà pel compliment dels estàndards de qualitat del producte i decidirà sobre la idoneïtat del producte en cas de dubte dels operaris de torn.
Requisits: Estudis mínims: ESO Experiència mínima: almenys 2 anys Imprescindible resident a València Coneixements necessaris: alimentació, fabricació, qualitat, manipulació i conservació d'aliments, carretó elevador, càrrega i descàrrega de mercaderies, prevenció de riscos laborals. Requisits mínims: Disponibilitat completa per a poder treballar en torns rotatius setmanals de demà/tard/nit. Disposar del carnet de carretons elevadors en vigor. Disponibilitat del vehicle propi. Experiència almenys 2 anys demostrables en el maneig i conducció de carretons elevadors i treball amb càrrega de prestatgeries. Requisits desitjats: capacitat d'aprenentatge, capacitat de treballar en equip, persona dinàmica, ordenada, proactiva, implicada. Funcions: Subministrar materials i embalatges a les diferents àrees i línies de produccióorganitzar els palets de materials en els diferents magatzems i cambres frigorífiques. Manejar el carretó elevador i *transpaletas elevadores. Realitzar la càrrega i descàrrega de mercaderies, segons l'orde de càrrega de camions. Complir totes les normes i procediments en matèria de seguretat alimentària, qualitat i prevenció de riscos laborals.
En què consistirà el teu treball? Formant part de l'equip de vendes, ens ajudaràs a expandir la nostra presència en el mercat off-line. Les teues principals funcions seran: Desenrotllar i gestionar relacions comercials amb retailers on puguen tindre cabuda productes eco i naturals com: grans superfícies, botigues eco i herbolaris. Promoure i vendre la marca i productes de Planeta Hort. Identificar oportunitats de creixement en el mercat B2B. Complir i superar els objectius de vendes establits. Col·laborar amb l'equip de màrqueting per a implementar estratègies efectives. Què busquem? Busquem una persona amb habilitats comercials, determinació, proactivitat i optimista, que es contagie dels nostres valors i filosofia, i que posseïsca: Experiència comprovada en vendes B2B, preferiblement en el sector de productes saludables o relacionats. Coneixement profund del sector de retail alimentació i productes naturals. Habilitats excepcionals de comunicació i negociació. Orientat a resultats i capaç de treballar de manera autònoma. Proactivitat i enfocament orientat a solucions. Permís de conduir i disponibilitat per a viatjar segons siga necessari.
Tens experiència comercial com a captador a peu de carrer? En Randstad busquem persones com tu!. el nostre client: Reconeguda empresa del sector audiovisual. Les teues funcions:- Treball en carrer com a promotor/a.- Deberás interactuar amb les persones en l'espai públic, has de tindre dots comercials.- Captació de potencials clients.- Assessorament personalitzat de cada necessitat del client.- Tancament de venda i tramitació de la comanda. Beneficis:- Contracte laboral a temps complet.- Jornada de dilluns a dijous en horari de vesprada, Divendres en horari de demà i dissabte de matí o vesprada.
Tens experiència en comptabilitat i t'apassiona treballar en el sector d'administració de finques? Busques un entorn en el qual pugues desenrotllar tot el teu potencial i aportar valor amb el teu coneixement?Si la resposta és sí, esta oferta és per a tu! En Adecco Selecció, busquem un/a Comptable per a gestionar la comptabilitat de comunitats de propietaris. Què faràs en este rol? Controlar i registrar la comptabilitat de les comunitats. Gestió de pressupostos, liquidacions i tancaments comptables. Elaborar informes financers i coordinar amb administradors/as i proveïdors/as. Assegurar el compliment de la normativa comptable vigent. Resoldre incidències comptables i gestionar els pagaments i cobraments. En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel talent sense etiquetes. Què oferim? Contracte Indefinit a temps complet. Oportunitats de creixement i desenrotllament dins de l'empresa. Un entorn col·laboratiu i dinàmic.
Es requerix conductor d'autobús, per a transport escolar i servicis discrecionals. Requisits Imprescindibles: Permís D + CAP DE VIATGERS Molt Valorable: Experiència en transport discrecional, circuits per Espanya. S'Oferix: Contracte a jornada Completa. Tipus Contracte: Fix discontinu. Salari segons conveni. Ubicació de l'Empresa: ELX
Es busca llavor frutícola amb les següents qualitats: Capacitat d'aprenentatge, proactivitat, humilitat i valentia davant els canvis. Si vols germinar, que et cultivem i donar els teus fruits dins del sector del comerç electrònic, este és el teu hort. Et formaràs mà a mà amb experts en el seu camp i gent acostumada a cultivar talent, i si tot va bé, podràs tirar arrels amb nosaltres. Durant el teu cultiu podràs créixer en els següents camps, en funció de la teua formació i expectatives: Màrqueting (Disseny Gràfic, SEU, PPC, Comunicació i Xarxes socials) Producte, logística i compres. Desenrotlle/Programació (PHP, vue, Odoo..) Atenció al client Administració RHH Què t'oferim? Incorporació a projecte ecommerce líder en el seu sector i en ple creixement. Flexibilitat horària per a realització de pràctiques. Dates negociables.
Per a important empresa del sector de la construcció, situada a Alacant. Contractació estable i de manera directa amb l'empresa. S'oferix salari fix + prima bruta anual. A més, disposaràs de vehicle d'empresa per a poder visitar les obres, així com per a ús personal.
BOLLERÍA BJV
Sant Vicent del Raspeig
GRAU ACADÈMIC: Enginyer Industrial, ADE, Econòmiques. CONEIXEMENTS ESPECIALS: Gestió d'equips i persones. Direcció de projectes. Coneixements de Lean Manufacturing, Gestió de la Qualitat, Formació en manipulació d'aliments i bones pràctiques. Formació específica en APPCC. Gestió de la producció, Logística, Suply Chain, Negociació. HABILITATS ESPECIALS: Presa de decisions. Gestió de la comunicació. proactivitat. Orientat a resultats i a processos de millora contínua. Construcció i seguiment de kpi's de producció. ACTITUD: Capacitat per a liderar persones, baixa resistència al canvi, analític, alt nivell d'organització, autònom i responsable del seu àmbit de treball. Treball en equip.
Per a important cadena hotelera, situada a Benidorm. S'oferix: Contractació de manera directa amb l'empresa, en model de contracte Fix Discontinu o valorable. Contracte indefinit. Jornada completa. Salari concorde al lloc, a més de beneficis en aconseguir objectius. Pertanyeràs a un grup on el treball en equip, la comunicació i la qualitat són la base de la seua cultura de treball. Possibilitat d'allotjament facilitat per l'empresa.
Necessitem un/a electromecànic/a per a treballar en empresa del sector instal·lacions electromecàniques, de la zona del Campello (Mutxamel) per a realitzar les següents funcions: - Instal·lacions electromecàniques.- Lectura d'esquemes de muntatges elèctrics i electromecànics.- Soldadura.- Manteniment preventiu i correctiu d'instal·lacions i autòmats.- Diagnòstic i reparació d'avaries.- Bon maneig de tecnologia/aplicacions. Jornada completa de 40 hores setmanals entre dilluns i divendres en torn partit en horari entre 09:00h i 18:00h amb els descansos establits per llei.
Grup Alacant, empresa líder en el sector dels gelats amb més de 50 anys de trajectòria, selecciona un enginyer/a júnior per a la seua planta de producció de Múrcia per a fer les següents tasques: Realitzar un diagnostique detallat dels processos de producció actuals. Identificar àrees de millora i proposar solucions innovadores per a incrementar l'eficiència operativa. Participar activament en la planificació, execució, i seguiment de la producció diària i projectes de millora processos, garantint el seu compliment dins dels terminis i pressupostos establits. Establir i supervisar indicadors clau de rendiment per a avaluar l'efectivitat dels processos i realitzar ajustos proactius. Requisits: Estudis mínims: Grau Experiència mínima: no requerida Imprescindible resident en província Idiomes requerits: anglés, nivell avançat. Coneixements necessaris: anglés, documentació, treball en equip, proactivitat, electricitat, mecànica industrial, enginyeria industrial, millora de processos, mecànica, eficiència operativa. Requisits mínims: Grau en enginyeria industrial, mecànica, elèctrica, agroalimentària o camps similars. Imprescindible nivell B2 d'anglés. Maneig d'office. Competències: ganes d'aprendre, motivació, dinamisme i proactivitat, treball en equip.
Funcions: Estar a final de línia de producció, realitzant el muntatge de caixes, introducció de bosses de producte acabat, tancament de les mateixes i etiquetatge. També poden estar en llocs de control visual i selecció manual del producte, fent la separació de l'ametla en mal estat. Ha de ser gent amb destresa manual, rapidesa. Disponibilitat horària: Torns rotatius de demà, vesprada o nit.
Funcions: Estar a final de línia de producció, realitzant el muntatge de caixes, introducció de bosses de producte acabat, tancament de les mateixes i etiquetatge. També poden estar en llocs de control visual i selecció manual del producte, fent la separació de l'ametla en mal estat. Ha de ser gent amb destresa manual, rapidesa. Disponibilitat horària: Treballar en torns rotatius de demà, vesprada o nit. Formació teorico - pràctica: En carretó elevador i experiència en el seu ús. La utilitzen a més per a retirar els palets de producte acabat o per a alimentar les línies de producció amb els bins de la matèria primera.
Rol: Com a Executiu de Comerç Digital, executaràs estratègies de comercialització en línia prioritzant, optimitzant i actualitzant el contingut del lloc per a crear experiències de compra clares i efectives. També revisaràs la categorització de productes i les estratègies de busca, així com analitzaràs les dades de vendes i proposaràs millores viables. Funcions: Execució d'estratègies de comercialització en línia, amb l'objectiu d'optimitzar l'experiència del client per a augmentar les vendes, millorar les taxes de conversió i disminuir les taxes de rebot. Assegurar-se que el contingut del lloc estiga correctament prioritzat, optimitzat i actualitzat per a crear experiències de compra clares, precises i efectives per al client. Revisió de la categorització de productes, paraules clau, atributs, ordes de classificació, filtrat de busca del lloc i estratègies de categorització que faciliten la busca i la navegació eficients, reforcen una experiència de marca positiva i recolzen una comercialització visual efectiva. Execució i implementació exitoses de campanyes estacionals en el recorregut del client i a través de la comercialització del lloc per a presentar de manera efectiva les històries del producte de manera integrada en tots els punts de contacte del comerç electrònic (lloc, correu electrònic, etc.). Esforços d'optimització del lloc i experimentació, incloses proves i optimització creativa. Propostes de suport a la venda de productes basades en anàlisis basades ​​en dades. Associació d'equips multifuncionals amb múltiples parts interessades: SEU, CRM, venda minorista. Ús expert de dades per a prendre decisions òptimes i recomanacions per al contingut del lloc web. Còmode treballant amb grans conjunts de dades per a trobar informació clau i interpretar dades en presentacions visuals. Sòlida gestió de projectes en una varietat de tasques amb diferents terminis i prioritats. Sap com administrar el temps i fer les coses en un ambient de ritme ràpid. Creació, curació i optimització dels recorreguts dels clients per a maximitzar l'aprenentatge i la compra dels nostres clients. Dirigix i realitza investigacions del mercat i el conjunt competitiu per a les millors pràctiques, tendències, noves idees i accions a prendre relacionades amb l'experiència de compra del consumidor en línia i la presentació del lloc.
Descripció: Formant part de l'àrea de Planificació-Logística la seua principal funció serà la gestió d'incidències entre botigues, incidències d'arribada de mercaderia a central, i la validació de factures de transport. En el teu dia a dia: Generació i supervisió ordenes transport intertienda: lliurament i recollida. Resolució i Seguiment d'incidències de transport.Traspassos entre botigues, incidències amb embalums enviats des de central i intertienda. Elaboració d'informes de dades relatives a estes incidències. Validació de factures de transport i gestió de les mateixes en el sistema. Què podem oferir-te? Prima anual segons performance. Flexibilitat horària. Retribució flexible (assegurança mèdica, restaurant, transport, guarderia...). Descompte d'empleat/a. Pla de desenrotllament personalitzat i carrera en un entorn internacional (JD Group). Ampli catàleg formatiu en hard i soft skills (idiomes, formació tècnica…). Instal·lacions esportives dins de l'empresa.
Funcions: Fabricació sistemes d'alumini en taller i Instal·lació en obra de vidres i segellaments. Requisits: Permís de conduir i si tenen vehicle propi millor. Oficial amb experiència mínima 3 anys en lloc similar. Curs de prevenció de riscos laborals de 20 hores o de 6 hores + 60 hores de seguretat.
Posseïxes una excel·lent capacitat d'organització? Et consideres una persona proactiva i resolutiva? T'agrada establir i aconseguir objectius ambiciosos? Domines l'anglés i et motiva treballar en un entorn dinàmic i desafiador? Esta és la teua oportunitat! En Adecco, estem en busca d'un/a Gestor/a Comercial amb anglés altament motivat i compromés per a una important empresa del sector tabac. Quines seran les teues funcions? Identificar i captar noves oportunitats de negoci, ampliant la cartera de clients. Desenrotllar i mantindre relacions sòlides amb els clients existents, assegurant la seua satisfacció fidelitat. Establir i aconseguir objectius de vendes mensuals i anuals, monitorant el progrés i ajustant estratègies segons siga necessari. Col·laborar amb equips interns (màrqueting, operacions, servici al client) per a garantir un lliurament de servicis eficient i d'alta qualitat. Requerix viatjar En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel talent sense etiquetes. Què oferim? Salari fix + prima Contracte indefinit. Jornada de 40hs setmanals. Flexibilitat horària 8 a 16.30hs. 5 setmanes de vacacions. Segur medique.
Eres un/a professional amb passió per la negociació i l'optimització de processos? Busques un entorn on es valore la col·laboració i el creixement personal i professional? Si la resposta és sí, volem conéixer-te! En Adecco selecció estem seleccionant un/a Gestor/a de compres que vulga liderar canvis, optimitzar processos i deixar empremta en l'estratègia de compres del nostre client. Què faràs en este rol? Avaluar i optimitzar el panell de proveïdors/as en termes de cost, qualitat, termini i condicions de pagament. Desenrotllar i implementar estratègies de negociació per a materials locals i regionals. Col·laborar amb l'equip central de compres per a assegurar l'alineació amb les polítiques globals de compres. Garantir el compliment de les polítiques de compliance de l'empresa. Gestionar processos administratius/as diaris de compres per a garantir eficiència i control. En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel talent sense etiquetes. Què oferim? Contracte Indefinit a temps complet. Oportunitats de creixement i desenrotllament dins de l'empresa. Un entorn col·laboratiu i dinàmic.
Funcions: Planificació i execució de treballs de jardineria. Plantació, reg, manteniment i recol·lecció. Sega, desbrossament, reg, poda d'arbres i arbustos. Cultiu de jardins. Abonar i aplicar tractaments amb fitosanitaris. Manteniment de plantes d'interior. Horari (38h/s): Dilluns a divendres 7.30-15.30. Salari: Segons Conveni. Ubicació: Alacant o Elx.
Funciones: Oficial con experiencia mínimo 3 años en lugar similar.Fabricación en taller de: Vallados, puertas, motorización y soldadura. Requisitos: Carnet de conducir y si tienen vehículo propio mejor.Curso de prevención de riesgos laborales de 20 horas o de 6 horas + 60 horas de seguridad.En obra: Instalación del fabricado en taller.
Funcions: Realitzen el control de les línies de producció, control i regulació de temps i temperatures, introducció de paràmetres de producció, control de forns i producte, alimentació de línies, manteniment i neteja d'estes.
BOLLERÍA BJV
Sant Vicent del Raspeig
GRAU ACADÈMIC: Graduat en ESO o similar. En defecte d'això experiència acreditada en el lloc de treball. CONEIXEMENTS ESPECIALS: Manipulació de càrregues, organització de magatzem, entrada de materials. Maneig del ERP. Conducció de Carretons. Coneixements d'informàtica a nivell d'usuari, Formació en manipulació d'aliments i bones pràctiques. FORMACION DE NORMES D'HIGIENE I FOOD DEFENSE ACTITUD: Organitzat, autònom, amb bona gestió del temps de treball.
Funcions: Neteja industrial mentres hi ha servici. Neteja i desinfecció de lavabos. Neteja de material. Neteja d'oficines, zones comunes i maquinària. Control de residus i material de neteja. Horari: Jornada Completa (38h/s) en torn rotatiu (matí, vesprada i nit). Salari: Segons Conveni. Ubicació: Guardamar
SILVIU BAICU
Sant Vicent del Raspeig (Alicante)
Es precisa la contractació de dos persones com a oficials de soldadura i muntatge. Experiència imprescindible en la branca del metall. Contracte indefinit, 40 hores setmanals.
Funcions: Neteja d'instal·lacions: finestres, cristalls, taules i prestatgeries. Escombratge i fregat de sòls i escales. Neteja del mobiliari i zona comuna. Neteja de la nau. Desinfecció, escombratge i fregat de lavabos. Reposició de sabó, paper higiènic i paper secamanos. Neteja i organització del magatzem. Control i magatzematge de material de neteja i residus. Horari (38h/s): Dilluns a divendres 6.00-14.00 o 14.00-22.00.Horari (20h/s): Dilluns a divendres 6.00-10.00. Salari: Segons Conveni. Ubicació: Alacant.
Reconeguda empresa de la zona , busquen personal al qual formar per a la seua planta d'injecció. Ubicació: Ibi. les teues funcions:Les tasques a realitzar seran:- Control de qualitat, verificació.- Enforque, desenristre. Els teus beneficis:Es proporcionarà dos formacions:1 dia de formació teòrica (no remunerada) i 2 dies de treball presencial amb contracte i remuneració.Entraràs en borsa d'empresa per a realitzar substitucions i augments de producció.
Planeta Huerto és la botiga en línia líder en producte ecològic a Espanya i Portugal. Sota el nostre eslògan Cultiva la teua vida!, promovem hàbits de vida sostenibles per al Planeta i saludables per a les persones. Requerim incorporar per a reforços temporals campanya de magatzem. Mossos/as de Magatzem Funcions: Ubicació de mercaderia. Picking. Preparació demanats. I altres tasques pròpies de magatzem. Requisits: Què busquem? Busquem persones eficients, amb ganes d'aprendre, optimistes, sinceres, amb capacitat de diàleg i que es contagien amb els nostres valors i la nostra filosofia. Experiència en tasques similars. Incorporació immediata. Nocions bàsiques de maneig de PC/manege de PDA. Valorarem: Experiències anteriors realitzant les funcions descrites en empreses de comerç en línia, encara que no és imprescindible.
Tens experiència com a operari/a de magatzem? Tens possibilitat d'incorporar-te de manera immediata i disponibilitat horària per a treballar en torns de demà, vesprada i nit? Una important empresa del sector retail, requerix incorporar a una persona per al lloc d'operari/a de magatzem a jornada completa per al seu centre logístic. Funcions:• Preparació de comandes.• Organització de magatzem, distribució de la mercaderia, etc.• Paletitzar comandes.• Complir amb els estàndards de qualitat que s'establixen en la teua àrea.• Fer les tasques sobre la base d'un rendiment constant i adequat als objectius a aconseguir. Competències com:• Implicació i compromís.• Treball en equip.• Agilitat i orientació a resultats.
El nostre client es dedica a la producció de cautxú. Busquem un/a operari/a de plàstic per a incorporar en la zona de Sant Vicent del Raspeig. Les funcions que haurà de desenrotllar són: - Injectat.- Alimentació de la maquina amb matèria primera.- Neteja de motles.- Empaquetat.- Gestió albarans.- Altres tasques pròpies del lloc. Funció: Operari/a de producció Jornada completa de 8 hores setmanals entre dilluns i divendres en torn de demà en horari entre 07:00h i 15:00h amb els descansos establits per llei.
Empresa líder en el sector de l'alimentació selecciona envasadors/as - empaquetadors/as per a l'àrea de producció. Entre les seues funcions estan: Realitzar l'ompliment, envasat, encaixat i empaquetat el producte. Proveir les màquines de materials i matèria primera que permeta un desenrotllament òptim de la producció. Comprovar que el producte està en les condicions òptimes per a ser envasat i/o empaquetat i s'ajusta a l'estàndard de producció. Col·laborar en els controls de qualitat segons els procediments establits. Realitzar la neteja i desinfecció de tots els equips que componen la línia, complint els procediments establits. Realitzar esporàdicament treballs d'arranjament i paletitzat de producte acabat en cambres frigorífiques. Realitzar treballador de subministrament a fàbrica a través de *transpaleta i carretó elevador. Requisits: Estudis mínims: ESO Experiència mínima: almenys 1 any Imprescindible resident a la província. Coneixements necessaris: alimentació, fabricació, qualitat, manipulació i conservació d'aliments. Requisits mínims: Disponibilitat completa per a poder treballar en torns rotatius setmanals de demà/tard/nit. Disponibilitat de vehicle propi. Experiència almenys 1 any en línies de producció i cadena de muntatge. Es valorarà disposar de carnet de carretó elevador i experiència en conducció de carretó i transpaleta elèctrica. Requisits desitjats: capacitat d'aprenentatge, capacitat de treballar en equip, persona dinàmica, ordenada, proactiva, implicada.
BOLLERÍA BJV
Sant Vicent del Raspeig
CONEIXEMENTS ESPECIALS: Coneixements d'informàtica a nivell d'usuari, Formació en manipulació d'aliments i bones pràctiques. Coneixements de la importància del control dels PCC/PPRO al seu càrrec. FORMACIÓ DE NORMES D'HIGIENE I FOOD DEFENSE HABILITATS ESPECIALS: Capacitat d'aprenentatge. ACTITUD: Organitzat i disciplinat. Amb inquietud de millora.
Tens experiència com a operari en planta d'injecció i vols treballar en la zona d'Ibi? T'estem buscant!. Reconeguda empresa de la zona , busquen personal per a la seua planta d'injecció i producció. Funcions Les tasques a realitzar seran: Control de qualitat, verificació. Enforque, desenristre. Alimentar les màquines. Entrada i eixida de material. Envasat, etiquetatge, muntatge. Extrusió. Beneficis Horari de 13.45 a 22.00 o de 06.00- 14.00 de dilluns a divendres. Bon ambient laboral. Possible incorporació a plantilla.
Tens experiència en cadena de muntatge? En *Randstad estem buscant a persones com la teua! Important empresa del sector del plàstic a Ibi necessita incorporar perfils per a la cadena de muntatge. Les teues funcions:Entre les funcions que es realitzen en la cadena de muntatge estan: Retirada del producte de la màquina Control de qualitat Muntatge Etiquetat i/o embutxacat Els teus beneficis: Possibilitat de continuïtat. Ubicació: Ibi
Es requerix personal de magatzem. 40h setmanals. Indefinit amb període de prova. Vehicle propi. Valorable coneixement d'italià.
Jornades de 30 hores/setmana de dilluns a diumenge amb dies lliures segons quadrant i torns rotatius de matins i vesprada.És valorable l'experiència en neteja.
Tens experiència en el sector de la neteja? tens coneixements en maneig de productes de neteja específics? Si has respost que sí, este lloc és per a tu! Necessitem a una persona que puga dur a terme les següents funcions: Neteja de les àrees internes de les instal·lacions i/o establiments (sòls, sostres, parets, mobiliari, etc.). Utilització de ferramentes tradicionals (granera, trapeadores…) o elements electromecànics o de fàcil maneig.
Es requerix personal de repartiment.40h setmanals.Indefinit amb període de prova.Vehicle propi.Valorable coneixement d'italià.
Des de JAPEMASA Concessionari oficial Renault i Dacia a Alacant, necessitem incorporar un/a Preparador/a per a unir-se al nostre equip de safareig i preparació d'Alacant, si t'apassiona el sector de l'automoció i vols formar part d'un gran equip, esta és la teua oportunitat. Com a preparador/a, les teues funcions seran: - Neteja interior i exterior de vehicles (a mà o ferramentes mecàniques) de taller, vehicles de substitució, de servici, de gerència, vehicles nous per a entregar a clients (en coordinació amb Vendes/exposició en fires, esdeveniments...) sota els estàndards que establix l'empresa i la marca. - Neteja interior de vehicles: eliminar la brutícia, les escombraries o les impureses de l'interior dels vehicles, incloses consoles i quadres de comandament; aspirar els seients i les catifes de l'automòbil; netejar les frontisses i els embellidors de les portes, tapisseria, etc. - Neteja exterior de vehicles: llavar, netejar, polir i encerar les parts exteriors de vidre i crom del vehicle. - Rentada i preparació de vehicles: llavar i secar els vehicles i assegurar-se que la pintura es mantinga intacta encerant i abrillantant els vehicles amb les ferramentes adequades. En el cas de vehicles nous, assegurar-se després de la retirada dels plàstics protectors que no queden residus o parafina en estos. - Control i gestió de residus de taller. Control i recollida de contenidors de residus, cartó, bidons, poals d'escombraries, etc. quan siga necessari. - Trasllat de vehicles a ITV, campes de clients (aeroport, rent a car…), altres tallers, a repostar o per combustible - Trasllat de clients. - Recepció de vehicles de grues seguint les directrius i DMS de l'empresa/marca. - Neteja general de l'exterior del centre de treball, així com del manteniment de neteja de de les instal·lacions i llocs de pas clients (pàrquing clients, rampa, entrades d'accés, papereres, zones de jardí…) - Neteja general de la zona interior de taller.
En què consistirà el teu treball? Gestionaràs els projectes tecnològics de l'empresa coordinant equip intern i agències de desenrotllament externes  per a assegurar que estos projectes complixen els objectius empresarials. Les teues principals funcions seran: -Desenrotllar plans  que definisquen els objectius dels projectes, l'abast, els lliurables, els recursos necessaris, el cronograma i el pressupost del projecte. -Supervisar l'avanç dels projectes en comparació amb el pla establit, identificant i resolent possibles desviacions o problemes.Control de costos de l'àrea i responsable de compliment de pressupostos. -Mantindre informades a totes les parts interessades sobre el progrés dels  projectes, els problemes i les decisions clau, assegurant una comunicació clara i efectiva en tot moment. -Identificar i abordar els problemes i obstacles que sorgisquen durant el desenrotllament dels projectes, buscant solucions efectives i minimitzant els impactes negatius en el resultat final. -Supervisar i assegurar la qualitat dels lliurables dels  projectes, implementant processos de control de qualitat i realitzant revisions periòdiques per a garantir el compliment dels estàndards establits.
Funcions: Atenció telefònica i presencial d'usuaris. Gestió de correu electrònic i la missatgeria. Arxiu i control de documentació. Tasques de fotocopiat, escanejat i enquadernat de documentació. Horari (30h/s): Dilluns a divendres 14.00-20.00Horari (10h/s): Dissabte i diumenge 19.00-00.00 Salari: Segons Conveni. Ubicació: Alacant.
RESPONSABLES DE SECCIÓ que s'unisquen a nosaltres, que s'atrevisquen, que no tinguen por d'equivocar-se i que acompanyen al seu equip en la presa de decisions, orientant-los a progressar en el seu ofici per a contribuir al nostre sentit d'empresa amb la finalitat de satisfer a cadascun dels nostres clients esportistes. Requisits Esportista que incorpore l'esport com a pràctica habitual .Disponibilitat horària completa.Disponibilitat els caps de setmana.Estudis universitaris o cicle formatiu superior.Mobilitat geogràfica (Valorable)
Per a important assessoria, situada a Calp. S'oferix: Salari competitiu per damunt de mercat, amb paquet retributiu i incentius. Jornada completa de dilluns a divendres. Contracte indefinit de manera directa amb l'empresa.
Siena educació empresa de comunicació i realització de projectes socials i educatius, busca professionals per a la realització d'un programa formatiu, d'orientació i motivació dirigit a Joves de 16 a 21 anys en risc d'exclusió social a Alacant i els municipis dels voltants. Requisits: • Llicenciatura/Grau en Psicologia, Pedagogia o Educació social. • Estar col·legiat/a en el col·legi professional corresponent. • Certificat Mitjà (C1) o elemental (B1) de valencià. • Certificació negativa del registre central de delinqüents sexuals. • 3 anys d'experiència mínima com a Psicòleg/a, Pedagog/a i/o Educació social en funcions d'intervenció social, orientació sociolaboral, prevenció i intervenció de conductes comportamentals i mediació familiar.
Siena educació empresa de comunicació i realització de projectes socials i educatius, busca professionals per a la realització de tallers de promoció de la igualtat entre dones i homes, prevenció de la violència de gènere, educació afectiva i assetjament escolar per a impartir-los a alumnes/as de l'ESO en centres educatius de la Comunitat Valenciana. Requisits:• Llicenciatura/Grau en Psicologia, Pedagogia o Educació social.• Estar col·legiat/a en el col·legi professional corresponent.• Certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.• experiència de realització de tallers i accions informatives i formatives a famílies i docents.
Per a important empresa del sector, situada a Alacant. S'oferix: Contractació de manera directa amb l'empresa. Oportunitat de desenrotllament professional. Horari inicial de 8 a 16h de dilluns a divendres. Salari de partida de 22.000 euros bruts anuals, amb extres apart, una vegada que comencen a realitzar-se. Vehicle d'empresa.
Per a important empresa del sector del cablejat i les telecomunicacions (multinacional). S'oferix: Contractació estable i de manera directa amb l'empresa. S'oferix salari fix + salari variable i dietes. Dietes. Desenrotllament professional.
Per a important empresa del sector Contact Center, situada a Elx. Asisstència en carretera. S'oferix: En este treball podràs utilitzar en el teu dia a dia els idiomes que coneixes. Tindràs l'oportunitat d'incorporar-te en una empresa consolidada líder en el seu sector. Gaudiràs de flexibilitat horària per a poder organitzar-te millor amb la teua vida personal ja que la jornada és contínua i els torns són rotatius. Es realitzen 40h/setmanals. Formaràs part d'un equip de treball multicultural que t'enriquirà.
Es precisa un lloc de teleoperador en oficina presencial per al contacte amb els clients. Necessari domini de l'italià i anglés. Indefinit amb període de prova. Vehicle propi.
En Eurofirms necessitem incorporar diversos teleoperadors/as atenció al client per a treballar en empresa del sector servicis situada a Alacant. Les tasques que haurà de realitzar són les següents: - Recepció i emissió de crides.- Assistència remota a conductors.- Gestió de recursos i actualització de la base de dades.- Gestió d'incidències.- Altres relacionades amb el lloc de treball. Funció: Teleoperador/a recepció de crides Jornada parcial de 20 horas semanales entre lunes y domingo en turno rotativo con los descansos establecidos por ley.
En este moment, estem en busca de VENEDORS/AS ESPORTISTES que s'unisquen al nostre equip, que s'atrevisquen, que no tinguen por d'equivocar-se i que prenguen decisions cada dia, que busquen progressar en el seu ofici per a contribuir al nostre sentit d'empresa i satisfer a cadascun dels nostres clients.  Requisits Esportista que incorpore l'esport com a pràctica habitual.Disponibilitat horària incloent caps de setmana.Orientat cap a la millora d'atenció al client Aprenentatge ràpidVoler aprendre sobre el cobrament i monètica. Zona: Alacant, Ondara i Finestrat
Funcions: Neteja de cristalls. Tasques senzilles de neteja de mobiliari i sòl. Control i magatzematge de material de neteja i residus. Horari (38h/s): Dilluns a Divendres 6.00-14.00 Salari: Segons Conveni. Què oferim? Vehicle d'empresa per a desplaçar-se als diferents servicis Ubicació: Alacant
Des de Eurofirms seleccionem un lloc de xapista-pintor/a per a empresa d'automoció situada a Alacant. Les tasques a exercir són: - Escatar, massillar i polir, frecs i abonyegadures de carrosseria i plàstics.- Poliment d'imperfeccions.- Muntatge i desmuntatge de peces dels vehicles.- Pintura en general dels vehicles.- Maneig de ferramentes per a reparació de carrosseria. Jornada completa de 40 hores setmanals entre dilluns i dissabte en torn partit amb els descansos establits per llei. 
Des de JAPEMASA Concessionari oficial Renault i Dacia a Alacant, estem seleccionant un/a Xapista Pintor/a per a incorporara al nostre equip d'Alacant. La seua missió principal serà fer treballs de reparació i substitució sobre peces de la carrosseria de diferents materials: - Reparació d'abonyegadures en general. - Preparació de superfícies. -Reparació de plàstics, metall i alumini (paracolps, faldons, etc.). -Maneig de sistemes de bancada - Desmuntatges i muntatges. - Preparar massilla per a pintura. -Aparellar, polir, escatar i soldar. -Preparació i aplicació de pintura, aparells i laques de vehicles, escatats de peces reparades, assecat i acabats finals del vehicle, muntatge i desmuntatge de peces del vehicle. -Coneixement del funcionament de cabina de pintura. -Compliment de les ràtios de qualitat.