La Fundació Adecco és fruit de la Responsabilitat Social Corporativa que assumix el Grup Adecco com a líder mundial en la gestió dels Recursos humans. El seu principal objectiu és la inserció en el mercat laboral de les persones que troben més dificultats a l'hora d'accedir al mercat laboral: persones amb discapacitat, majors de 45 anys parats de llarga duració, dones amb responsabilitats familiars no compartides o víctimes de violència de gènere i altres grups en risc d'exclusió social.

Ofertes de treball

T'apassiona el tracte amb el client? Busques una ocupació que pugues compaginar amb altres activitats? Si has contestat que sí, este lloc és per a tu.


Busquem una persona per a ocupar el lloc d'atenció al client, on podràs demostrar les teues habilitats, ajudant i assessorant les persones que acudisquen a la recerca dels millors productes. La teua missió serà dur a terme una atenció personalitzada i de qualitat al client.

Funcions:

  • Acollir, atendre i assessorar el client, sabent identificar les seues necessitats
  • satisfent-les de manera adequada.
  • Donar informació sobre els productes i servicis.
  • Rebre, col·locar i reposar el producte tant en botiga com en magatzem.
  • Funcions de caixa: cobrament i devolució.
  • Realitzar el manteniment i neteja de la botiga i el magatzem.

Tens experiència en el sector de la neteja? tens coneixements en maneig de productes de neteja específics?

Si has respost que sí, este lloc és per a tu!

Necessitem a una persona que puga dur a terme les següents funcions:

  • Neteja de les àrees internes de les instal·lacions i/o establiments (sòls, sostres, parets, mobiliari, etc.).
  • Utilització de ferramentes tradicionals (granera, trapeadores…) o elements electromecànics o de fàcil maneig.

Tens experiència com a operari/a de magatzem? Tens possibilitat d'incorporar-te de manera immediata i disponibilitat horària per a treballar en torns de demà, vesprada i nit?


Una important empresa del sector retail, requerix incorporar a una persona per al lloc d'operari/a de magatzem a jornada completa per al seu centre logístic.

Funcions:
• Preparació de comandes.
• Organització de magatzem, distribució de la mercaderia, etc.
• Paletitzar comandes.
• Complir amb els estàndards de qualitat que s'establixen en la teua àrea.
• Fer les tasques sobre la base d'un rendiment constant i adequat als objectius a aconseguir.

Competències com:
• Implicació i compromís.
• Treball en equip.
• Agilitat i orientació a resultats.